Sepasang kekasih yang hangat bercinta ♥

GF : awak , saya ada something nak bg tau awak .
BF : apa dia sayang ? ( sambil menyentuh wajah kekasih nya )
GF : sebenarnya saya ada ...

tiba tiba telefon si BF berbunyi .
Si BF pun mengangkat panggilan itu . Kekasih nya pun tggu .

BF : awak , maaf ye . Saya kena pegi . Emergency . Maaf ye sayang .
Love you ( sambil mencium dahi kekasih nya ) .

Lelaki itu pun pergi meninggal kan perempuan itu di situ .

GF : awak , saya cuma nak bg tau awak yang saya ada sakit .
Saya tak boleh hidup lama .

Keesokkan hari nya , BF mencari GF nya di tempat biasa .

BF : awak , nasib baik saya jumpa awak .
GF : saya ada la .
BF : emm , awak nak cakap apa smlm ? ( sambil menggengam
kemas jari perempuan itu )
GF : tak ada apa apa . Awak , pinjam bahu boleh ? Ngantuk la .
BF : ye boleh sayang .
GF : saya cinta awak selamanya .
BF : ye saya pun . Wish you had a sweetdream .

Sejam kemudian , lelaki itu mendpati perempuan itu tdak
sdar kan diri . Tiba tiba , lelaki itu trnampak spucuk surat
di sbelah perempuan itu . Lelaki itu membacanya .

" awak , sbnanya saya nak bg tau yg saya tk dpt hdup lama .
Lps ni saya da tak dpt nk jg awk . Awk jgn buat bkn bkn ye syg .
Lps ni saya da tak dpt nak wish Selamat Malam dgn Pagi dkat awak .
Jgn rindu rindu ye . Jaga diri sayang ♥ "

Lelaki itu menangis smbil memeluk jasad perempuan itu .

" awak , saya tak kn lupa kn awk seumur hdup saya ."